Blogger Widgets

miercuri, 22 august 2012

Vacanta la Roma !

Stiu ca v-am promis de dinainte sa plec un articol cu cateva poze si pareri despre vacanta mea,so here we go!
Ma bucur ca vacanta aceasta s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele.Am ramas profund impresionata de magia naturii si de minunatiile facute candva demult,de mana omului.Am traversat Ungaria si Austria.Trebuie sa marturisesc ca daca Ungaria nu mi-a placut deloc de Austria chiar m-am indragostit.Peisajele absolut superbe si asezarea casutelor pe colinele inverzite iti fac ochii sa zambeasca dulce,a bucurie.Dupa aproximativ 24 de ore de mers cu masina,mai atipind,mai aruncandu-mi cate o privire la drum am ajuns intr-un final la Roma.Am stat acolo aproximativ 2 saptamani.In aceste doua saptamani pot sa spun ca am colindat imprejurimile cat se poate de mult.Am ajuns la Colosseum si la Columna lui Traian.Am admirat si mi-am pus o dorinta la minunata Fontana di Trevi.Am fost in port si am mancat o inghetata mai mult decat delicioasa.Si daca tot era asa de aproape nu puteam sa nu ajung si la mareee.Am fost timp de vreo saptamana si pe la mare.Tot acolo m-am indragostit.O iubire de-o vara,cum se spune.Dupa ce am plecat de la Roma am facut o oprire de cateva zile si in Toscana,Viareggio.Toate bune si frumoase si acolo.Am fost si in Marina di Pietrasanta,unde am macat o gramada de pizza,delicioasa de altfel.Si pentru ca tot fusesem la mare atatea zile ne-am hotarat sa urcam pe munte.Peisajul superb,dar ce m-a impresionat cel mai mult a fost linistea aceea armonioasa ce plutea printre crestele muntilor.De sus de pe munte,puteai admira orasul ce se intindea lenes sub soare si marea de-un albastru profund.Pentru ca tot ne carasem cu cateva undite dupa noi,am pescuit.Daaa,abia asteptam,pentru ca imi place la nebunie sa pescuiesc.Am fost prima si singura care am prins un peste.Lucky me!
Eh,si oricat de mult m-am indragostit de Italia,pentru ca inainte nu prea ma atragea ,a trebuit intr-un final sa plecam.E mai greu drumul spre casa,sau doar mi se pare mie?Mai aveam atat de multe de vizitat,dar timpul a fost putin,iar zilele scurte.Zilele au fost prea scurte.Nu-i nimic,ce ne-a ramas de vizitat rezolvam vara viitoare,cu siguranta.In fond un an nu e o perioada chiar asa de lunga,nu?
Mi-e dor de o pizza si de o imbratisare savuroasa la malul marii.Tot ce pot face este sa oftez,sa inchid ochii si sa-mi amintesc...
Va las si cateva pozici mai jos,si asa nu postasem nicio poza cu mine.
Va pup dulce si astept ceva pareri!










































17 comentarii:

  1. Da, Roma e superba ... Am fost si eu cu masina in una din dati. Pe cat de obositor, pe atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca te-ai simtit bine, ca te-ai bucurat de aceasta frumoasa vacanta...pozele sunt foarte frumoase...si tuuuuu...ma bucur ca te-am vazut mai bine...esti o scumpa...app...ti-am dat add si pe fb...dar nu cred ca ai stiut ca sunt eu...;))...
    inca odata superbe pozele...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc!Referitor la facebook,sa sti ca nu prea am mai dat confirma pe la prieteni,mai mult de lene.Ma uit acum sa vad daca te gasesc!:D
      Te pup zuz':*:*

      Ștergere
  3. Uiii :x Ce tare ! Ma bucur ca te-ai simtit bine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Fooarte frumos .. si-mi place ce ai scris .. Mi-as dori si eu sa vizitez tari si locuri :) .. cand o sa fiu la facultate si cand voi ave un job bine platit sigur .. o sa ajung si eu sa vizitez tari stranie.. pana atunci .. ma multumesc cu ce vad la tv si pe net.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut noroc cu tata,care a fost foarte generos anul acesta.Am inteles ca o sa il tina obiceiul acesta si anul urmator!:)

      Ștergere
  5. Minunat <3 ma bucur atat de mult ca te-ai distrat ,meritai asta >:D< si eu mi-am pus in plan sa plec anul asta tot in Italia :"> dar nu atat de mult ca si tine ,poate vreo 3 zile ,sper sa ajung in cele din urma :x e asa frumos 8-> mai ales ce am vazut in pozele tale vreau si mai mult :)) :x sunt foarte frumoase. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar Roma e un oras foarte frumos:x
    Ma bucur ca te-ai distrat in vacanta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. se pare ca ai avut o vacanta tare draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce vacanta frumoasa:D sunt minunate pozele:D pupici

    RăspundețiȘtergere

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..