Blogger Widgets

marți, 14 februarie 2012

Valentine's Day!

Imi miroase a suflete indragostite,sentimente aburinde...Privesc inerta spre cerul nemarginit si spre iubirea de tot si toate ce atinge un infinit...Ma detasez de realitate subtil incercand sa ma infasor cu suvite mari de zambet si de vis.Incerc sa scot seva din dorinta de-a iubi- si azi,si maine,la fel,in fiecare zi.Inspir adanc parfumul de indragostit,dulce si suav...astazi aminit,intr-o zi  mai ruginita intens trait.Si-mi rasuna lin ca un ecou gandul,trupul si fiinta.Un joc haotic si dulceag pluteste azi in zare-Il simt fosnind in departare.Pe o panza sufletul mi-e pictat,cu penelul-simplu si amar l-am desenat.Hoinareste cu-o speranta fara de hotare,se-ndeamna singur sa strabata la pas lumea asta mare...vantul ii rascoleste conturul,lasandu-l o schita in creion fara de umbra,cautand zadarnic un loc unde sa se ascunda.
Privirea-mi lasciva se impleteste cu ecoul luminos al inimii mele,ca pentru o secunda sa concentreze intreaga realitate a lumii.
Incerc sa-mi las gandul,trupul si fiinta sa zboare spre etern sa se contopeasca laolalta,formand un mozaic difuz de sentimente contrare ce spun povestea culorilor din sufletul meu...doar asa as putea sa sorb putin din ziua aceasta dureros de dulce,sa uit de mine,sa ma dizolv ca fierea cand trupul timpului dispare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..